Subject: Ed: Pöördumine
From: "info - AKI" <[email-masked]>
To: "Signe Topper" <[email-masked]>
Date: Thu, 20 Mar 2025 11:35:32 +0200

Tähelepanu!
Kiri saabus väljastpoolt ametit/RM valitsemisala. Palume linke ja faile
mitte avada, kui kiri on saabunud tundmatult aadressilt!

  _____

Saatja: Kristiina Kari <[email-masked]>
Saadetud: neljapäev, 20. märts 2025 11:25
Adressaat: info - AKI <[email-masked]>
Teema: Pöördumine

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Pöördun PPA palvel Teie poole saamaks nõu olukorra lahendamiseks.

Nimelt on Anija vallas tegutsemas üks isik, kes on loonud
„uudisteportaali“ ja Facebooki grupi, mis tekitab inimestes segadust, sest
tihti arvatakse, et tegemist on vallavalitsuse ametlike infokanalitega.
Facebooki grupi päisepildis kasutatakse valla vapile vägagi sarnanevat
kujutist, kuid see ei ole Anija Vallavolikogu poolt kinnitatud vapp ning
vallavalitsuse kasutatavat tunnuslauset. Grupi nimi on „Anija vald“, mis
on ka Anija valla ametliku facebooki lehe nimetus.

Vallavalitsus on varasemalt informeerinud inimest, kes veebilehte ja
Facebooki gruppi haldab, kuid sellest pole abi olnud.

Üldjuhul on kodanik tekitanud Anija vallavalitsuse ametnikele suurendatud
töökoormuse pidevate päringute osas, milleks on tal igasugune õigus ja
ametnikud vastavad kodanikule seaduses ette nähtud juhtudel, kuid üldjuhul
on isiku või isikute kirjutatud artiklid ebatõesed, faktivigadega ja
üldiselt vallavalitsust negatiivselt kajastavad. Lisaks avaldatakse
artiklid vahel enne, kui oodatakse ära vallavalitsuse kommentaar (kuigi
seda küsitakse).

Kõnealune veebileht on  <http://www.anijauudised.ee> www.anijauudised.ee
ja Facebooki grupp „Anija vald“.

Lugupidamisega

Kristiina Kari

registripidaja-referent

 <http://www.anija.ee/> Anija vallavalitsus

+372 5551 3080